BLOG WNĘTRZARSKI

Listopadowy weekend w Tatrach

W listopadzie wykorzystaliśmy długi weekend i wybraliśmy się z mężem na weekend w Tatrach. Z racji tego, że nie mieliśmy za dużo czasu na taki wypad, do Zakopanego wybraliśmy się pociągiem, aby wykorzystać noc na podróż i zaraz pod dotarciu na miejsce móc pójść w góry.

BILET PODRÓŻNIKA OPINIE

Jako, że był to długi weekend skorzystaliśmy z biletu podróżnika dostępnego w PKP Intercity. Minusem tej podróży było to, że po sezonie nie ma bezpośredniego pociągu z Gdyni z Zakopanego, dlatego musieliśmy w Krakowie przesiąść się na autobus. Weekend w Tatrach to świetny pomysł na krótki i aktywny sposób na odpoczynek od komputera.

Z Wejherowa wyruszyliśmy o 21 a już następnego dnia o 12 byliśmy na górskim szlaku. Jako, że w przedziale pociągu oprócz nas była tylko jeszcze jedna osoba wyspaliśmy się nawet całkiem dobrze.

Pierwszego dnia wybraliśmy się czerwonym szlakiem na Giewont. Jak na listopad pogoda nam dopisała. Słoneczko, pełna przejrzystość, piękne widoki… czego chcieć więcej 🙂 no może tylko wiatr mógł wiać trochę mniej, ale w końcu mamy jesień.
Tego dnia zrobiliśmy 25 kilometrów.

Drugiego dnia w planach było trochę mniej kilometrów, ale wyszło trochę więcej bo 27 🙂 Przeszliśmy tego dnia zarówno Dolinę Kościeliską, która bardzo nam się spodobała, jak i dolinę Chochołowską.

Ostatniego dnia rano wyjechaliśmy autobusem do Krakowa, tam mając kilka godzin do pociągu wybraliśmy się zwiedzić Wawel. Powrót pociągiem był trochę mniej komfortowy, ponieważ wracaliśmy popołudniowym pociągiem z Krakowa do Gdyni, którym jechały tłumy ludzi. Chociaż ja uwielbiam jeździć pociągami, to mąż trochę narzekał 🙂

LISTOPADOWY WEEKEND W TATRACH

Chociaż nad morze mam przysłowiowy rzut beretem, to w górach jestem częściej. W W tym roku była to moja trzecia wizyta w górach. Nie wiem, czy wiecie, ale oprócz projektowania wnętrz moją pasją jest fotografia zwłaszcza ślubna. W lipcu udało mi się spełnić moje małe fotograficzne marzenie i zrobić taką sesję poślubną w Tatrach.